JOM KLIK-KLIK

CintA mushrooM SAyE

Sabtu, 21 Disember 2013

Jodoh Pasti Bertemu


Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Jika aku (jika aku) bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu

(jika aku bukan jalanmu)
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Jumaat, 20 Disember 2013

KIsah Puteri Yang Malang

Seorang puteri
Rupanya tidak jelita
Bukan juga berharta
Lahir insan biasa
Namun punya jiwa
Yang sangat setia

Pada suatu ketika
Puteri jatuh cinta
Pada sang putera
Baik rupa parasnya
Juga budi bahasa
Berkawanlah mereka

Masa berganti masa
Puteri meningkat dewasa
Hubungan tidak sekata
Tiada gelak ketawa
Puteri hilang punca
Tangisan pengubat duka

Putera berdiam durja
Tutur kata beradu sahaja
Puteri tenggelam punca
Menanti masa dah tiba
Perpisahan penghujung cerita

Sabarlah wahai puteri
Hidup ini untuk dinikmati
Hati yang luka perlu diubati
Bawalah diri pergi menyendiri
Kelak tiada hancur terperi

Buat putera yang disayangi
Berbahagia dikau insan menanti
Kelak suatu masa jangan dicari
Hati yang luka tiada penganti
Janganlah pisang berbuah dua kali
Badan binasa neraka merapati

*Tiada apa yg lebih mengembirakan melainkan melihat insan yang kita sayang bahagia dengan pilihannya...Semoga Allah memberkati kehidupanmu :)



Isnin, 28 Oktober 2013

Exam

Aduh.
Penasaran.
Malasnya.
Study.Oh MOOD!
Tolong datang.

Nota depan MATA.
Namun.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Pergi

Saya ada satu cerita.
Bagi saya sedih.
Tak tahu bagi awak.
Saya pernah sayangkan seseorg.
Cukup manis.cukup baik.

Tapi.
Kini.
Dia hilang.
Saya cari.
Dia pergi.
Tinggal saya.
Seorang diri.


Dulu.
Saya sangat harap.
Harapan tinggi.
Awak.
Dulu saya xkan nangis.
Awak kata.
Hanya orang lemah akan nangis.

Saya ikut.
Xnangis dah.
Saya nak jadi orang kuat.
Tapi kan.
Nape skrg awak yg wat saya nangis.

Tiap malam saya tunggu.
Saya harap kalo awak datang.
Tapi.
Bila saya bangun rupanya.
Awak datang.
Tapi.
Dalam mimpi sahaja.

Saya rasa.
Mungkn dah sampai masa.
Saya bagi awak pergi.
Tak perlu.
Jaga saya lagi.
Saya kan dan besar.

Saya masih senyum.
Terus.
Senyum.
Masih.
Senyum
Dan

Senyum .Senyum.

Awak dan terus PERGI :)

Ahad, 10 Mac 2013

Akhirnya Dia Milikku


Syukur Alhamdulilah Selamat Akhirnya :)

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Berphotoshoot sempena minggu praktikum.. #Enjoy sangat2 :)

Selasa, 26 Februari 2013

Big GiveAway by Cikgu Fizi, Fizgraphic, EmasPutih, Duniashida & AimanCool



TAG :


HADIAH TERGEMPAK DARI MR HAZIQ


Assalmualaikum n apa kabaq korang sume !!
Cam biasa sejak dah praktikum nie hidup ak serabut ngn keja-keja yg menimbun2 n xde belas kesian kat tuan die..apaa daa (nak berjaya mmg kena susah2 dulu senang2 kemudian kan) pewittt!!! :P

So,al-kisah citernya aku masuk mengajaq kelas 3 Ikhlas..Phiewww..kelas nie mmg #xbising pon ..hahaha :P
Kalo ikutkan kisah kat cikgu2 kat skolah nie..perghh!! kelas nie dipanggil kelas ahli syurga sbb budak2 die mmg dasyat2 giler..ok aku ngn beloved partner ak abby fana.kihkih diberikan klas nie untuk mengajaq subjek BAHASA MELAYU.. hamik KAW!!

Ak dgn telo PEROKK yg xleh nak control ...dok mengajaq jugak laa...hahahaha tgh tetibe dok mengajaq nie ade sorang dak laki nama HAZIQ dok huluq something kat aku..
Perghh!!apa benda suprise lak nie..aku dok takut kalo2 die bagi lipas ka,cicak ka..Memang sat tu gak aku lompat kuaq...hahahaha

Last2 tgk balik die bagi ini :)


Alololo swettnya kamu...
Makasih haziq,walaupun kamu nakal,cikgu slalu marah tapi dalam hati cikgu tetap sayang kat anak2 murid cikgu :)

* Ikhlaslah dalam mendidik anak-anak murid anda kerana setiap ilmu yang dicurahkan ganjaran untuk kamu di akhirat kelak ..Insya-allah

Isnin, 25 Februari 2013

FINAL OBSERVE 2013


Muka bahagia dah F.I.N.A.L observe ye.. HAHAHAHA
harinie azam berkobar-kobar sebab cheq pakai tudung baru okeyh!!!
bau kedai kowt.. HADO??
smlm g amik baucar buku..pewwww...dah boleyh g borong kedai buku pasnie.. :D
so,dah terlanjur kat KLUANG ..ape lagi borong tudung lerr..

yuhuuuu !!!
bahagianya muka cheq yg dah makin tembun nie...

kih kih kih