JOM KLIK-KLIK

CintA mushrooM SAyE

Selasa, 26 Februari 2013

Big GiveAway by Cikgu Fizi, Fizgraphic, EmasPutih, Duniashida & AimanCool



TAG :


HADIAH TERGEMPAK DARI MR HAZIQ


Assalmualaikum n apa kabaq korang sume !!
Cam biasa sejak dah praktikum nie hidup ak serabut ngn keja-keja yg menimbun2 n xde belas kesian kat tuan die..apaa daa (nak berjaya mmg kena susah2 dulu senang2 kemudian kan) pewittt!!! :P

So,al-kisah citernya aku masuk mengajaq kelas 3 Ikhlas..Phiewww..kelas nie mmg #xbising pon ..hahaha :P
Kalo ikutkan kisah kat cikgu2 kat skolah nie..perghh!! kelas nie dipanggil kelas ahli syurga sbb budak2 die mmg dasyat2 giler..ok aku ngn beloved partner ak abby fana.kihkih diberikan klas nie untuk mengajaq subjek BAHASA MELAYU.. hamik KAW!!

Ak dgn telo PEROKK yg xleh nak control ...dok mengajaq jugak laa...hahahaha tgh tetibe dok mengajaq nie ade sorang dak laki nama HAZIQ dok huluq something kat aku..
Perghh!!apa benda suprise lak nie..aku dok takut kalo2 die bagi lipas ka,cicak ka..Memang sat tu gak aku lompat kuaq...hahahaha

Last2 tgk balik die bagi ini :)


Alololo swettnya kamu...
Makasih haziq,walaupun kamu nakal,cikgu slalu marah tapi dalam hati cikgu tetap sayang kat anak2 murid cikgu :)

* Ikhlaslah dalam mendidik anak-anak murid anda kerana setiap ilmu yang dicurahkan ganjaran untuk kamu di akhirat kelak ..Insya-allah